هزینه لیفت صورت

لیفت صورت

از بین رفتن زیبایی و جوانی چهره به مرور زمان و با عوامل مختلف پیش می آید . امروزه برای جوانسازی صورت روش های درمانی مختلفی عنوان می شود که یکی از آن ها لیفت صورت می باشد . اما آیا افرادی که به دنبال لیف هستند اطلاعات کافی در این زمینه دارند آیا می دانند باید به چه تخصصی مراجعه کنند ؟ از هزینه مورد نیاز آن اگاهی دارند ؟ اگر شما نیز علاقه مند به انجام لیفت صورت هستید با ما همراه باشید تا در ادامه به پاسخ این سوالات برسید .

هزینه لیفت صورت

فواید لیفت صورت

یکی از مزایایی که لیفت صورت دارد ، برگرداندن زیبایی و جوانی از دست رفته است . بسیاری از افراد با گذر زمان اعتماد بنفس خود را از دست می دهند و از چهره خود رضایت ندارند که این روش درمانی به کمک این دسته از افراد  آمده و توانسته در این زمینه موفق عمل کند . لیفت صورت انواع مختلفی دارد و با توجه به شرایط بیمار سنجیده می شود لیفت با نخ ، لیزر و … جزو روش های تایید شده ای هستند که جراح لیفت صورت آن را تشخیص می دهد . گاهی لازم است درمان های پیشگیرانه انجام شود و یا در مواردی با روش های جدی تر برای بهبودی پوست اقدام نمود .

علت چروک صورت

چروک صورت و محو شدن جوانی در افراد با بالا رفتن سن ، عوامل محیطی ، استرس ، وراثت و یا نوع تغذیه ایجاد می شود . این تغییرات به مرور زمان روی پوست ، بافت های استخوانی و نرم بدن تاثیر می گذارد . بهترین جراح لیفت صورت با توجه به وضعیت پوست بیمار بهترین درمان را انتخاب می کند .

تغییرات در پوست ، خود را به صورت های مختلف مانند شل شدگی ، کم شدن حالت ارتجاعی آن نشان می دهد و یا در قسمت شقیقه ها ، زیر گوشه های لب و اطراف گونه فرو رفتگی ایجاد می شود . برای جوانسازی پوست می توان برای هر قسمت از آن روش متفاوتی انتخاب نمود که تاثیر بهتری دریافت شود .

دکتر فرزان رضایی، بهترین جراح  بینی و پلاستیک در تهران  می باشند و با مهارت و تکنیک خاص به جراحی لیفت صورت می پردازند. شما می توانید جهت تماس و مشاوره با شماره 22900071 تماس حاصل نمایید .

همچنین جهت مشاهده عمل ها و کارهای دکتر فرزان رضایی می توانید مراجعه کنید به پیج اینستاگرام دکتر فرزان رضایی 

هزینه لیفت صورت

در انجام لیفت صورت موارد زیادی وجود دارد که می تواند در اعلام هزینه نهایی تاثیر گذار باشد . مانند شرایط جسمی بیمار ، نوع روشی که انتخاب می کند ، نوع ژل انتخابی و مقدار آن ، تعداد جلسات که نیاز است و یا دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند در هزینه نهایی موثر باشد . داشتن مشاوره های مناسب قبل از انجام لیفت صورت می تواند به شما کمک کند که با بهترین درمان آشنا شوید و روش درست را انتخاب کنید .

در ضمن این روش درمانی می تواند با لیفت گردن ، بلفاروپلاستی و یا لیفت ابرو و پیشانی به صورت همزمان انجام شود که خود در اعلام هزینه نهایی اهمیت دارد .

سن مناسب برای انجام لیفت صورت

برای انجام لیفت نمی توان سن مناسبی تعیین کرد زیرا به چهره مراجعه کننده بستگی دارد و با توجه به مشکلاتی که در صورت مشاهده می شود ، پزشک متخصص تشخیص می دهد که چنین درمانی برای فرد مفید خواهد بود .

به این خاطر همیشه توصیه می شود برای انتخاب پزشک خود کمال دقت را داشته باشید تا بتوانید یک نتیجه رضایت بخش از درمان به دست آورید . چرا که روش های درمانی منسوخ شده و قدیمی و نداشتن تجربه کافی پزشک ، می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بیمار وارد نماید .

Message Us on WhatsApp